VT11

Idag började en ny termin för oss universitetsstuderande. Jag började läsa datavetenskap idag, på distans som tidigare. Den enda uppgiften vi fått på hela dagen är att presentera oss i portalen, det gick på 1 min. Vill få nån uppgift nu så man kan komma igång innan vi åker utomlands på söndag! Känns ändå skönt att det finns internet kostnadsfritt på hotellet. Misstänker att det blir klurigt att läsa kurslitteratur om datorer på beachen...
Det finns även ett gym på hotellet, såg nån bild som en turist tagit och det såg ut som att det viktigaste finns. Hantlar, några maskiner, cykel m.m. Känns bra, nu när vi precis börjat komma igång med träningen! Tränade bröst/triceps igår, och axlar idag. Plus att jag tog en sväng i Sidsjön. Vände dock när det började regna, men då hade jag gått nästan halvvägs. Kändes ändå närmare att vända än att gå hela varvet runt :)
Vi hade tänkt bada ikväll, men orkar inte. Ska ändå iväg till mamma och fira Simon ikväll (bara två veckor i efterskott), det räcker med en utflykt ikväll. Det är såå skönt att vara ledig på måndagar!
Jag gjorde gulaschsoppa till middag, borde faktiskt göra sånt oftare! Gott, lätt o billigt :) Är det nån som har tips på andra soppor får ni gärna hojta till mig!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fransk löksoppa! MUMS!

2011-01-17 @ 23:57:56
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0