Kaka, te och vetekudde.

Nu har jag kurat ihop mig i soffan med en kopp te, en bit chokladsockerkaka som jag gjorde tidigare idag och bjöd pappa o Patrik på (ja, den blev godkänd) och en vetekudde som värmer mig på ländryggen.
Har tagit en sväng i Sidsjön både igår och idag, annars är det bara 15 minuters träning på ego som jag orkat med i träningsväg denna vecka. Snacka om latvecka :P Kanske cyklar till stan imorrn. Om det inte regnar, vilket det ska göra enligt smhi.. Det visar sig!
--
Och appropå väderleksprognosen... Jag skrattade högt när jag såg vilket väder som väntar nästa vecka! Tooookregnigt, hahahaha! Jag ska njuta av den 41-gradiga hettan extra mycket :D

Kommentarer
Postat av: Carina

Låter härligt med 41 graders värme- så länge man inte behöver göra något! Vi är inte långt ifrån den temperaturen här heller! Men något regn vill vi inte komma hem till!

2011-07-15 @ 00:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0