Panda på vift!

En panda är på rymmen i Sundsvall. Den sågs senast vid McDonalds uteservering och kan vara mycket farlig!
Nej, skämt åsido. Idag skulle betongplintarna gjutas, men det blev inget. Hoppas på bättre lycka nästa gång!
Idag var vi till ån och spelade basket. De har gjort det så himla fint där, I like it! Dit borde man ta sig oftare. Blir så sällan eftersom vi bor på andra sidan stan. Men det är ju skönt att bara lägga sig på gräsmattan vid ån och sola lite. Sol krävs dock! Nu verkar det bli rätt ostadigt väder hela veckan. Det är ju trots allt midsommarveckan nästa vecka...
--
Imorrn tänkte vi ta oss iväg på bio och se kung fu panda 2 i 3D! Längesen jag gick på bio! Jag kommer nog förlora mitt guldmedlemskap till hösten, behöver bra många hundra poäng före oktober för att behålla guldmedlemskapet. Jaja, så kan det gå!

Kommentarer
Postat av: jossan

Hej!



Ok, jag menade fin altan på restaurangen om det inte framgick :-) Hehe. Det blir säkert fint hemma också.



Jag har funderat lite idag bland mitt eviga trappspring och tänkt på en rätt kul sak att göra på midsommar.



Min mamma och pappa åker iväg till helgen och de har ett stort fint hus med en stor fin trädgård som då står tom.



Funderar på att fråga dem om vi kan vara där och isåfall bjuda lite folk till en grillfest. Inget bestämt än och inget



frågat heller, men idén är ju rätt bra :)



Annars kan vi ju hitta på något annat eller så, om ni ändå inte har planerat nåt? Vi hörs.



Kram



2011-06-20 @ 17:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0