Kärleksbrevet

Glömde berätta om brevet som var adresserat till mig på restaurangen. Det var ett tackkort från några gäster som hade gift sig i helgen och åt hos oss :) Jag hjälpte dem att fixa en tårta, och de tackade så enormt mycket för bra service! Riktigt kul!!
--------
Förra onsdagen vann jag en auktion på tradera, men jag har fortfarande inte hört något av säljaren trots att jag mailat henne för en vecka sedan. Det stod inte heller något nr på hennes kontaktuppgifter. Häromdagen mailade jag Tradera och berättade om mitt problem, och de gav förslaget att jag skulle kolla efter numret på eniro eller hitta.se. Jag hittade 3 mobilnummer, men hon svarar inte på något av dem... Varken när jag ringde eller sms:ade. Tradera bad mig höra av mig till dem om jag inte fått något svar efter 10 dagar, och det är imorgon det... Blir ju spännande att se vad de har för åtgärder på detta problem... Jag vill ju ha min vinst! :P
--------
Men ett av våra tidigare problem, "låg frånluft", är nu ett minne blott! :D
Nu blir det nog lite juridiska studier för min del ;) Sen fira våffeldagen med att inviga våffeljärnet som jag vann på en pimpel-tävling förra vintern!

Kommentarer
Postat av: Carina

Jätteroligt att de skickade ett tackkort och fantastiskt av dig att ordna tårtan. Kul att läsa!

Skönt att frånluften fungerar!

2011-03-26 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0