Värmepumpen fixad!!

I måndags morse ringde de som sagt och skulle kolla på pumpen, och igår kom de. Det var ett solklart fall sa de, problemet var löst på 5 min. En givare (? en mätare?) hade legat mot en del på pumpen som ofta kan bli minusgrader, därför hade sändaren konstant varnat för låg frånluft.. De sa inget om betalning, visar sig väl, men de förklarade att felet måste gjorts när pumpen gjordes, så det är ju inget vi har gjort fel.
Skönt att saker och ting löser sig!
Nu till nästa utmaning:
I månadsskiftet maj-juni har jag tre hemtentor på tre dagar! Och varje tenta är minst 12 timmar lång. Haha, helt underbart! Så den 30-31 maj och 1 juni kommer jag ha fullt upp! Känner att jag måste göra alla uppgifter i tid denna gång.. Har en uppgift kvar från förra kursen, ska skriva ett PM på ca 1800 ord. Inte ens bestämt ämne än, men hoppas jag blir klar med det denna vecka. :)
Det kom även ett brev till mig som skickades till restaurangen.. Väldigt spännande!! Jobbar ikväll, men vi får se om jag kan hålla mig så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0