Vuxenprylar införskaffade! ;)

Tyvärr, det är inga snuskprylar jag pratar om. Igår åkte vi till birsta för att kolla på lite kakel m.m. Badrumsväggarna blev ju inte godkända vid husbesiktningen, så vi tänkte att när vi ändå måste göra om kan vi satsa lite pengar och ändra till något vi gillar. Badrummet är det enda som vi inte är nöjda med i huset, så vi tänkte satsa på kakel o klinkers istället för den bleklila våtrumsmatta som finns där nu. Tänkte även slå på stort med golvvärme och förmodligen byta ut badkaret mot en dusch. De hade ett erbjudande på Bauhaus på billig golvvärme, så det är införskaffat och klart! Kakel blir det nog vita stora plattor, och mörkgrå klinkers. Men inget sådant införskaffat än, vi väntar på bra erbjudanden. :)
Åkte även till K-rauta, och där hade de 50% på utgående modeller av högtryckstvätt (en i personalen sa att designen ändras vart 3:e år, men prestandan är lika), så nu mina vänner, är jag ägare till en högtryckstvätt! Det ni. Inte direkt vad vi hade väntat oss att komma hem med. :D
24-timmars hemtentan i tisdags gick scheissedåligt. Det var 11 uppgifter, 1-3 var teoretiska och på resten skulle man koda program. Jag lyckades helt o hållet med ETT, och 3 frågor hann jag inte ens med. Helt sjukt, eftersom jag satt mellan 9 på morgonen och 1.30 på natten!!! Omtenta 1 juni tror jag det var.
Hade även tänkt söka nån sommarkurs, det var sista dagen i tisdags, men jag var så inne i tentan, hade inte tid med något annat. Så det blir bara jobb i sommar. Förhoppningsvis kan man klämma in någon liten resa också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0