Äntligen betyg!

Det hade blivit något fel med mitt betyg, mina uppgifter hade inte skickats från handledarna eller hur det var. Såå idag dök äntligen betyget upp från datagrundkursen. Det bästa man kunde få utan att göra några extrauppgifter var C, gjorde man dem kunde man få A eller B. Jag hann inte göra dem. Mitt betyg blev C! Jag är nöjd, får se det som ett A, eftersom det var det bästa jag kunde få ;) med tanke på hur lite tid jag lagt ner på skolarbete denna termin så är jag mer än nöjd =)
Idag gjorde vi ett nytt försök att gå på rättegång, och denna gång gick det bra! Började skriva ett PM om det, men vi åkte iväg och tränade istället, och nu ska jag snart åka till jobbet. Bara 1000 ord kvar! Kanske fixar det ikväll ;) it's time to shine! eller, jag måste shine om jag ska hinna med mig innan kurserna är slut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0