Go'lunch!

Sitter och äter en egenkomponerad sallad bestående av plocksallad, ruccola, tomat, kikärter, avokado, färsklök, fetaost, kräftstjärtar, citron & olivolja. Mumma!
Har syndat på förmiddagen med alldeles för mycket kolhydrater. Därför gick jag ut på en löprunda, var ute i 34 minuter. Och sallad till lunch! =) Karln ville dessutom träna snart, hoppas bara jag hinner duscha först! Dags att sätta fart.
Och imorrn är det ju dags för Vårruset! Vädret ser lovande ut, jämfört med de senaste dagarna då det har regnat en gång i timmen ungefär!! Igår blev jag överrumplad med ett skyfall på väg till jobbet. Jag var helt inställd på att cykla, men när jag skulle åka tyckte jag det såg så mulet ut på himlen, och 10 min senare (när jag var på väg till stan med BILEN, tack och lov) började skyfallet. Jag väntade i bilen utanför jobbet ett tag tills det skulle lugna ner sig, men istället började det hagla! TOKHAGLA! Jag fotade lite när jag satt där i bilen och väntade, men har inte lagt in nån bild på datorn än. Kanske kommer. På återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0