Moussaka!

Moussaka
Idag har jag gjort något nytt igen - moussaka! Aldrig ätit det förut. Det var ganska tidskrävande, men gott blev det :) Var ju som lasagne men med aubergine istället för lasagneplattor. Riktigt bra mat för karln som minskat på kolhydraterna ;) Har återigen hittat receptet på arla, och även lånat bilden därifrån. Tack arla!
---
Nästa vecka är det dags för grisveckan. Tre tentor på tre dagar. Det är därför jag bakar så mkt nu... Suck, om jag bara kunde ta itu med plugget istället för att hitta på en massa annat istället! Har ju knappt pluggat i början av kursen heller, så vi får väl se hur detta kommer arta sig. Har ju rätt många timmar på mig för varje tenta iaf. :P det ordnar sig.
Imorgon bitti ska vi lämna in Toyotan och få tillbaka den imorrn em. På förmiddagen ska jag till Anne och plugga/äta lunch! :) Hoppas bara att bäbsen hennes inte vill komma ut före dess och förstöra våra planer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0