Söndag

Hej och hå!
Idag hade vi tänkt åka mc med Carro o Jonas.. Tyvärr var vädret mindre trevligt, så det blev inställt. Istället tog vi en städrunda i huset, åkte och tränade (ben), käkade sushi till lunch, pratade med grannarna som förklarade att lampan som har blinkat rött i tvättstugan sedan igår tyder på att avfuktaren varnar, jag gick ner i krypgrunden och kollade (allt såg bra ut vad jag vet..!), sedan fick vi besök av Jens och Agnes och åt 3-rättersmiddag med öl, vitt vin, rött vin och avec =) Eftersom jag jobbade igår på sista april fick vi ha lite party party idag istället... Det var trevligt! =) Nu har karln gått och lagt sig för en stund sedan, så det är väl kanske dags för mig också... Gonatt!
Inga bilder idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0