Träningspass på morgonkvisten!

Imorse vaknade vi av ett dån. Båda flög upp ur sängen och Simon kom in och undrade vad det var för något! Det var åskan. Därefter började det fullkomligt SPÖregna. Och hagla! Stora kulor dunsade mot backen. Jag fick springa barfota ut och försöka rädda dynorna m.m. som var ute. Det konstiga är att när S skjutsade S jr till skolan märkte han att det inte regnat alls där. Spännande det där med väder :P
Jag skulle dessutom cykla till en rättegång som började kl 9. Som tur var hann vädret spricka upp ca 30 min innan jag skulle åka. Phui! Rättegången är bara ett moment som ingår i kursen jag läser, om någon nu blev orolig för mig. Tyvärr uppstod det komplikationer eftersom den åtalade hade med sig en liten baby, vilket gjorde att rättegången sköts upp till ett senare tillfälle. Wiie, sa jag. Bara att cykla hem igen! Imorrn ska vi på en ny rättegång, samma tid, samma kanal. Hoppas på bättre tur då...
Jag har istället bakat lite cookies med choklad och mandel, och nu är det dags för plugg. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0