Live afro m.m!

Gårdagen blev allt annat än en lugn lördag. Kl 10.10 började första passet för mig på egos 30-årsfirande, CXWORX, ungefär som core men med gummiband som redskap. Träningsvärk i magen idag - CHECK! Sedan var det dags för Afro med livemusik (två killar som spelade på trummor och en annan som visade dansen). Träningsvärk i vader - CHECK! Kul var det =) De lottade visst ut t-shirtar på varje pass, men på första passet glömde jag lämna fram lappen, och på afton drog de över på tiden så mkt så jag var tvungen att gå innan de slutade, så det blev ingen t-shirt för mig.. buhu ;P
Sedan åkte jag till pappsen och blev bjuden på lunch. Tänkte byta olja på Toyotan, men han var så osäker på vilken plugg som var rätt, så han ska kolla upp det och byta oljan nästa vecka istället...
Väl på jobbet var det väldigt lugnt fram till 20-tiden, så S åkte hem när det bara var några bokningar kvar, och precis när han hade åkt kom det gaaalet mkt... Hade ett bord ledigt för 2 pers, annars var det fullt. Underbart att vara ensam då! Jag var inte lite bitter på honom kan jag säga :P saker o ting tog lite längre tid, men det gick ju det också, ingen blev sur eller fick vänta FÖR länge. Alla nöjda :)
--
Idag har jag varit med Z på valpkurs. Vi övade lite som är väldigt bra att kunna idag.. Loss/tack, sitta fot vid störning, burlek, gå fint m.m. Zelda är väääldigt duktig på att intressera sig för ALLT som händer runt omkring, speciellt människor. Vi hade lagt lite köttfärs som belöning idag, och när hon gjort sin övning riktigt duktigt sa jag varsågod! Då rusade hon förbi gottat och sprang istället till tjejen som stod bakom :P lillbusan..
Ikväll ska vi på middag i Korsta. Nu blir det lite städning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0