Angående ICA-kortet

Förra veckan fick jag två personliga brev från ICA. Jag brukar rätt ofta få erbjudanden från de ica-butiker jag oftast handlar på, men nu kom något helt annat. ICA hade uppmärksammat att det snart är min födelsedag och ville därför ge mig en present. Det roliga i saken var hur de värderade mig som kund. Kvantum anser mig endast förtjäna en fryst 6-bitars tårta på min 25-årsdag medan Maxi tyckte att jag var värd en färsk 6-bitars från eget bageri PLUS en tårtspade! Om Maxi gillar mig mer än vad Kvantum gör känner jag att det är min plikt som kund att medvetet favorisera Maxi i fortsättningen! Vem vet vad jag får på min nästa födelsedag? Man kan bara spekulera, men ett personligt "Grattis Tina" i marsipan skulle inte sitta helt fel ;)
---
Igår cyklade vi 40 min, och det märks ju vem som promenerad/joggat till jobbet av oss två (inte är det då jag, även fast jag sprungit en dag och tränat 2 eller 3)! Vi lunchade sedan på Sidsjö trädgårdscafé. Zelda var också med då, men förstås inte under cyklingen. Alltid gott där, men vi fick vänta lite väl länge igår tycker jag :P
---
Idag blir det hundkurs, för mig åtminstone, får se om sambon skulle med eller inte. Sedan blir det grillning här hemma, det kommer ca 10 pers hit. Kul kul. Vädret skulle inte bli kanon, men det är liite sol bakom diset och väldigt varmt ute, så om det fortsätter så kan man inte klaga!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fick oxå tårta av Maxi.. Dom är snäll dom;)

Jag får alltså ställa in mig på en bakfull S imorrn på jobbet alltså.. woop woop! hihi ;)

2011-09-04 @ 12:52:48
URL: http://www.lindazetterberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0