Bullbild, spinning, tentasvar

Här är en plåt från gårdagens bullar.. Två olika sorter, de längst fram är "vanliga" (dock gigantiska:P) och de andra är spontansnurrade av mig och Simon. =) Gott gott!
---
Idag har jag och Z varit nere i stan.. Först gick jag på spinning med T, första gången på ett halvår jag körde spinning, riiktigt skönt var det! Sen tog jag med Zelda hem till T och blev bjuden på lunch.. Sallad med tonfisk stod på menyn, gott! Nu ligger lilla damen i soffan och snarkar, och jag borde verkligen ta en dusch innan S och S jr med tillhörande kompis kommer hem.
---
Fick svar på ena tentan idag iaf, jag klarade den! Fick D, och jag måste ju säga att jag är nöjd med D(et), med tanke på hur lite jag pluggat. Snacka om att mina krav på mig själv sänkts på sistone :P dock är java-svaret kvar... där blir jag överlycklig om jag får E. Svaret kommer senast imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0