JAAA!

Mailade läraren i fredags eftersom vi skulle fått svar på tentan senast i torsdags. Hon hade glömt det och var bortrest, så i eftermiddags fick jag ÄNTLIGEN svar, och JAG KLARADE DEN! Är såååå lycklig nu! Det var på gränsen men jag klarade den :D Nu ska jag börja kolla på Java B och se om jag ska försöka mig på den eller ge upp direkt :P
Sitter just nu hos broder, de lämnade mig precis ensam här för att åka till birsta, och jag ska hämta Simon på brottningen om ca 20 min. Idag har jag jobbat lunch, sambon är sjuuuuk. :( Hann även med ett träningspass innan jag hämtade Simon på skolan.
---
Har glömt att skriva det här, men i torsdags kväll hade min kära vovve bitit av strömkabeln till min macbook pro... Spanade på nya kablar som skulle kosta ca 800:-, var inte såå sugen att betala den summan så jag hittade en som sålde nya kablar på blocket. Satte över pengar direkt på fredagen, och idag kom den med posten! Strålande! =) Så jag tog med min dator till brodern, batteriet fulladdat ;)
---
Nä, nu är det strax dags att åka igen.. Ha re!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ett stort GRATTIS till dig! Det är klart du fixar Java B!!! Har du överlevt helgen utan strömkabel är Java B ingenting ;)

2011-09-19 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0