Poppis på jobbet!

Idag hoppade jag in och jobbade lunch för S som var hemma med sjukt barn. Vi hade mycket folk, och det roligaste var att två gäster från helt olika sällskap kommenterade att det var längesedan de såg mig. Pinsamt nog kände jag inte igen någon av dem. Jag förklarade iaf för båda att jag mest jobbar på kvällar och bara hoppade in extra på dagens lunchservering. Men det var roligt att de uppmärksammade det! Ena mannen svarade att "det är klart att man kommer ihåg sådan trevlig personal!". Kul att höra! Nu väntar jag bara på en medalj för "årets medarbetare". ;)
---
Förresten har jag uppenbarligen inte lärt mig från mina misstag. Ikväll när jag kom hem från jobbet hade Z tuggat på nya strömkabeln till datorn... Den hade inte gått av någonstans, såg bara lite skavd ut på det yttersta skyddet. Men den funkade inte....
Som tur är började den fungera igen efter lite pillande. Undra om jag får mängdrabatt ifall jag skulle köpa nya kablar..? Känns nästan lika bra att köpa ett helt gäng samtidigt om denna skulle börja strejka helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0