Update

Jahapp, vad har hänt sen sist? Jag har gått och fyllt 25. Firade med familjemiddag kvällen innan födelsedagen, och fika på födelsedagen. Blev även massa rännande, som vanligt. Träning, hälsa på S jr som låg med 40 graders feber, köpte nytt halsband till Zelda (passade även på att väga henne på djuraffären, hon väger 9 kg! Sist vi vägde henne när hon var 3 månader vägde hon 5,5. Nu är hon 4,5 månader o väger 9 kg. Klumpen!), träffade Sanna en snabbis för att hämta ut gratis tårta på maxi, osv ;)
Idag ska jag jobba både lunch o kväll, S är hemma hos oss idag och kurerar sig med hostmedicin som verkar totalt omöjlig att svälja. Den har ju rena rama lyxsmaken - apelsin och karamell! På min tid smakade medicinen lakrits, och jag hatar lakrits!
På lördag hoppas jag att det blir laserhallen + fika med Sanna, och på söndag hoppas jag att det blir fiskepremiär med brors nya båt. Nice nice =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0