oldschool.

Ikväll lyssnar jag på massa "gammal" musik. Deftones, Muse osv. Bra skit när man är på det humöret! Dagen har bestått av följande aktiviteter: Först gjorde jag hårdbröd som Jossan tipsat om. Sen träning (bröst, triceps), sen hem och fixade lunch (lax i ugnen med pesto och creme fraiche, plus medelhavssallad med körsbärstomater och avokado, samt hårdbrödet). Sambon tyckte det var kanon, så gott att han inte trodde det var jag som hade gjort det, eftersom det var mkt godare än min mat brukar vara.. grr, han skämtade givetvis, VÄLDIGT roligt. Bastardon :P sen var vi hemma, tog en sväng med Zelda tills ögonfransarna frös ihop. Igår kväll när S hämtade mig från jobbet var det -26 grader. Idag var det bara ca -15. Det var ca 5 grader kallare i stan dock! Seeen gjorde vi middag... Älgytterfile med färsk timjan :) Till det en amarone, och före det en kilkenny och en margharita (stavning?). Och stekt frukt med glass och granatäpple till efterrätt. Nu sitter jag här och lyssnar på oldies... gick så långt tillbaka som till offspring där med nån låt! Haha. Hörde när jag var på carlings häromveckan att de släppt ett "nytt" album (från 2008 tror jag, men jag har ju knappt lyssnat på dem sen millennieskiftet så :P), så jag var tvungen att kolla upp det :) Jaja, nu svamlar jag. Time for some creed kanske, eller foo fighters. eller.. får se vad vi hittar. Trevlig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0