Transkribering

Idag gjorde vi våra sista intervjuer till uppsatsen. Efter intervjuerna har jag ägnat dagen åt att transkribera en intervju som tog en timme. I text blev det 10 A4-sidor eller nästan 7000 ord. Känner mig liite mör i fingrarna... Nu tar jag "helg" från skolan, men bara ett tag för att gå och jobba. Måste transkribera en intervju till i helgen så jag inte hamnar efter.
I helgen är det vårmässa, jag har planerat att åka dit. Annars blir det jobb som vanligt, säkert nån sväng till birsta också. Vi blev förresten klara med vindskydden igår, har bilder på mobilen som jag inte dragit in på datorn än... Det kommer! Blev bra iaf. :) Köpte även lite grönt igår, dvs. ett olivträd och diverse kryddväxter. Börjar sakta men säkert göra oss redo för sommaren. Och just nu SNÖAR det ute, hur mycket som helst! Helt otroligt, snö i maj. Jaja, what to do! Nu börjar jag få skrivkramp, så... Trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0