Happy face!

 
Idag har jag varit löjligt glad, tränade på jobbgymmet för första gången på lunchen och det känns riktigt bra att få träningen och duschningen gjord och inte behöva ägna halva kvällen åt att åka till gymmet. Tänkte träna på lunchen imorrn också! Dessutom blev jag inte alls lika trött på eftermiddagen som igår. Bara fördelar! :)
Jag fyller ju även år imorgon! På kvällskvisten kommer familjen till oss och fikar, så idag har jag bakat två sorters kakor. Gjorde en extra tårta i söndags så jag hoppas att den bara blivit bättre när den stått i kylen ;D Visar sig imorrn :) Vi har även ätit ute ikväll, testade något nytt: Song's royal kitchen. Maten var god och fint upplagd, ska man hitta något att klaga över så kunde det kanske varit liite mer mat men det var inte FÖR lite!
Bjussar på några instagrambilder, kul av blogg.se att man kan lägga upp bilderna här direkt från instagram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0