gör nått gott!

ello!
Jag är lite splittrad. Går man på svenssons nuförtiden är man alldeles för gammal, man känner att man borde tagit med sig rollatorn ändå.. Och vissa gånger är man alldeles för ung. Vi säger att åldern är tidlös. Det blir lättast så.
Har firat påsk med diverse släktingar, har hunnit med allihopa faktiskt. Bowlat, kollat på film, ätit godis, godis och mera godis. Underbara frukostar dock! Lovely mornings, aaight :)
Igår var jag på staan o fikade med classmatesen. Köpte en grön skjorta och badskum som luktar skit! Hah. Glömde lukta innan jag köpte skiten. yeye. 10 spänn känns som att man kan leva med :)
Seeen åkte jag till Sanna, tog en promenad, gick vilse mitt ute i ingenstans.. Åkte hem o bastade, och plockade upp Tea o sov hos henne.
Tandläkaren imorse, i Timrå! Första gången jag betalar. 454 spänn känns INTE som att man kan leva med! =P Är det så dyrt överallt?! Jag som trodde det kostade kring 300. Tji fick jag.

Nu ska jag cykla (!) till stan, Krister ska laga min bil och jag behöver cykeln till cognacsprovningen på Vin & Sprit om nå timmar. Sen träning och praktik på aveny. Sista gången.. Gjorde prov (blanda 3 drinkar :P) och hade inlämning igår. provet gick bra, jag gjorde en skitgod drink ;D inlämningen blev sådär. men whatevah, slutar ju skolan idag! :D
from now on I'm a free man.


You Are an Afternoon Person
You can find energy any time of the day ... or night!
You prefer to be out and about when most other people are.
Very early mornings or very late nights aren't really your thing.
You're practically solar powered, and the afternoon is when do best.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0