jag klarar det inte!

måste berätta åtminstone lite av det som försvann!

Var hos Tea på kalas igår. Käkade tusen kakor och bullar. Träffade massa folk, det var skoj.
Imorrn blir det blanda drinkar på brandstation 14.30-16.30, jobb 16.30-22, praktik på aveny 22-01.15 ca. Underbar dag/kväll/natt..
I helgen kommer Erica och Sanna hem, så det blir förhoppningsvis utgång efter jobbet, på lör kanske?!
Påsk också. Mamma kom oinbjuden med en bukett tulpaner idag :) det räcker med påskpynt för mig, men trevligt trevligt!!
Idag solade jag och gick på bandet med Linnéa. Nu flagnar jag på hela bröstet! Kommer se ut som en leopard i år igen, kan inte låta bli att pilla!
Nästa helg ska jag och Linnéa hälsa på Erica och Tomas i Ume.
Och Anna, vi måååste åka utomlands igen! Linnéa, du ska också med! Ta ledigt ta ledigt.. Ska jag säga det en gång till? Ta ledigt!

ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0