Kisslista

Bara en sak innan tråklistan börjar. Vad tusan gör alla ikväll? Ring mig om något kul händer efter kl 22, för då slutar jag jobba och jag är ledig imorrn. Punkt.


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Det fick bli gårdagens ST, och på rad 4 är det en annons om lunchmusiken i radio guld. (nu fick de ju ännu mer reklam genom min blogg, men wtf!)

2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?

Fåtöljryggstödet. Sittligger på nått knepigt sätt :P

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Jaa. En film precis nyss. Sex, love & lies. Sjuk film!

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.

16.08. (16.10!)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Dvd:ns bakgrundsmusik.. Inte orkat slå av.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Jobbade lunch, kollade på en lägenhet och åkte hem. Var ut där emellan.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Sex, love & lies. o lite msn.

8. Vad har du på dig?

Svarta byxor, rött linne, grå väst, svart tröja.

9. Drömde du något inatt?

Jaa, men jag kommer inte ihåg vad det var nu..

10. När skrattade du senast?

Man skrattar väl varje dag, eller?

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Bilder och grejjer som jag tagit

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Jaa, eller jag tycker det låter konstigt med regnande grodor, har inte sett det på riktigt.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?

Lite dryg faktiskt, jag är kissnödig

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Sex, love & lies...

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Jag veeet inte, en lägenhet och massa resor.

16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om.

Haha, glöm det 

17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Lindas svar om fattiga och rika var väl bra, men det är så klyshigt. Men det är bra :P 

18. Tycker du om att dansa?

Always when I'm drunk! Och på afron.

19. George Bush?

"Bryr mig inte så mkt, han är väl lika idiot som alla andra rika!" citat Linda. (börjar bli riktigt kissnödig nu)

20- 21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka

Åh, förut var jag inne på William eller Wilma, men det är så många som heter det så nu vet jag inte längre. 

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Det skulle nog kunna hända, ja

23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?

Free food! Haha, nej jag vet inte :D

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på dom här frågorna?

De som läser min blogg, Anna, Erica, Sofie och...Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0