umeweekend!

tjaa tjaa!
jag tog mig till stan med cykeln, och satan vad ont i röven jag fick!!
sen blev det träning, praktik på aveny för sista gången. kommer nog sakna dem lite! de sa att jag får komma och jobba nått om jag vill. :) vet inte hur seriöst det var, men ändå.
Jobb i fredags. I lördags var det fiinvääder, och vaaarmt! Jag & Linnéa åkte till Umeå efter 13 nån gång. Stannade och käkade på Max i ö-vik, vi hade världens bestyr innan vi hamnade där! Kring 17 kom vi fram iaf, till Erica & Tomas. Fin lägenhet! Grillade hamburgare, första grillade maten i år! (förutom den på restaurangen dårå) Vi hade tänkt gå ut, men Linnéa kände sig så krasslig så vi stannade hemma och spelade drickarspel och UNO Attack istället :P drack apelsinshots. huvvaligen!
På söndagen hälsade vi på Sofia, fikade alldeles för mycket kladdkaka.
Åkte hem.. Kom rätt sent, vid 22 tror jag.

Så idag har jag jobbat både lunch och kväll. Var ledig två timmar där emellan.. Passade på att köpa nya joggingskor, lite hårinpackning, läppbalsam och massa nödvändigt krafs :)
Nu är jag helt svullen i benen och fötterna! Jobbar lunch imorrn, sen blir det träääning! Skönt.

FÖRRESTEN kollade jag på bästa lägenheten i fredags, men killen som ägde den har stängt av mobilen. Jag blir så arg!! Så nu har jag hittat en ny, hoppas de inte gör samma sak. Dålig stil!

öpücük =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0