Utmanad!

Jag har nu blivit utmanad av Linda :)

* Först Reglerna, sen Fakta/Vanor.

* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.

* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta fakta/vanor och skriver in dessa regler.

* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte lämna en kommentar i deras bloggar så att de vet att de blivit utmanade och bör läsa din blogg.


Fakta/vanor:

1. Jag har fyra ställen som jag kallar "hem". Hos mamma, pappa, min egen lägenhet och S.

2. Jag har små ovanor jag inte blir av med. Hålla på med håret, och bita mig på insidan läppen.

3. Jag var helt besatt av Scrubs förut, har nog sett vartenda avsnitt, alla 6 säsonger. Samma med prison break. Nu när jag är ledig på dagarna kollar jag alltid på Malcolm - ett geni i familjen. höhö.

4. Jag kan äta hur mycket skit som helst, och går ändå bara ner i vikt nuförtiden. Grym förbränning!

5. Jag har gymmat lite i sommar (förutom en månad när jag hade stukat foten), och tar lätt 35 i bänkpress, HEHE.

6. Jag gillar kvantitet mer än kvalitet. Tre par linnen från H&M istället för ett från MQ!

7. Jag sparar alltid slumpen när jag dricker kaffe och te.

8. Hatar såna här "listor". Har ju ingen fantasi!

Jag utmanar nu:

Erica, Anna, Sofie, Emelie, Sofia, Sanna Hermansson (du har väl en blogg, jag har bara inte hittat den än!?), sen har jag inga fler bloggarvänner! Linnéa om hon kan skriva ner det i bilddagboken.

Trackback
RSS 2.0