Gorgonzola o vältränade jultomtar

Okej, det blev varken träning i fredags eller idag, men jag har haft desto mysigare på andra sätt istället.
I fredags sprang vi en sväng på stan, och idag gjorde vi följande:
Birsta med S, N o S jr. S jr träffade jultomten, och fick en kram o ett paket. Åkte hem, jag spelade Sonic med S jr. Vi var grymma (klarade 3 banor och en boss) 
Sedan åkte vi en sväng till julskyltningen på stan. Jag köpte äntligen mina lysande strutjulgranar (ni vet, de med en ljusslinga i, som man kan sätta i fönstret). En större vit och en mindre röd, från Cervera. Cok gücel! ;)
Sen käkade vi på Victoria's, sniglar bl.a!. S jr tappade hakan och trodde inte på att man kunde äta sniglar, så vi var smått tvungna att bevisa det. Sedan lyxoxfilé och en flaska el coto. Good shiet! Efteråt åkte vi hem, nattade S jr, och jag ordnade glögg, pepparkakor o gorgonzola, och i vanlig ordning spelade vi ett parti UNO. Verrrrry nice day :)

Imorrn blir det värre.
8.30-11.20 Skola
10.30(!)-14 Jobb
16.30-22 Jobb

Kul jul yo. På tisdag börjar jag jobba julbord på grankotten också, heldag tis-ons-tors resten av december. Härligt att man fick vila upp sig dagen innan då.. not!
see ya folks.
Trackback
RSS 2.0