Önskelista

Yes, tre dagar före jul tänkte jag släppa min önskelista. Vilken otrolig framförhållning!

Pussel
Ansiktskräm
Väska (den finns i birsta :P)
Blommor (mina bara dör)
Form med avtagbara kanter (som man gör cheesecake i, min gamla har sönderfallit)
Böcker (jag tänkte nyårslöfta att jag ska börja läsa böcker)
Musmatta (detta kom jag nyss på och har tyvärr inte berättat för någon än)
Sällskapsspel
Bil (haha..)
Träningsskor, kanske

Hmm. En resa kanske =)

Nu kom jag inte på mer för tillfället.
Vad himla mycket småplock/pyssel jag vill ha, upptäckte jag. Vill ni, så får ni gärna ge mig lite coola grejer också, om ni kommer på nått =P

Jag måste erkänna att jag inte fått nån riktig julstämning när jag bor såhär ensam i en lägenhet utan vare sig julgran eller pepparkakshäst, därför tänkte jag söka mig till nordligare breddgrader (Timrå) lagom till jul.

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0