Psykologibetyg

jeeh, i måndags hade jag sista psykologilektionen. Jag, som är expert på att skjuta fram saker, hade två (av sammanlagt tre under hela terminen) uppgifter kvar att göra, plus fördjupningsarbete som jag skulle redovisa sista lektionen. i fredags gjorde jag båda uppgifterna, och på söndagen gjorde jag fördjupningen (om drömmar och sömn) på ca 2 timmar. redovisade det alltså i måndags. ganska nöjd med min insats.
idag kom posten, läraren skickade hem uppgifterna jag gjort. jag fick iaf VG på kursen, precis vad jag väntat mig. det sista hon skrev var "Tack för dina glada leenden denna termin!". Fint :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

heello sötis! jag harbbat hela dagarna både igår och idag och även i morgon.. så kani nte göra de förän på söndag :S! har du kört? var den bra?? har kikat lite på vad deär för musik och de verkar ju bra ;).. puss

2007-12-14 @ 20:34:46
URL: http://eimeli.blogg.se
Postat av: Erica

Heeey tjej! Kollat stadshuset? Jossi ska med iaf.. vet inte nå mer än så dock:o)

2007-12-17 @ 16:22:12
URL: http://erica86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0