2 tråkiga listor

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
På den jag använder jämt finns det 2 hemnycklar, en bilnyckel, en till tanklocket och två till cykeln. På den andra finns fler hemnycklar.
Vilken svordom använder du mest?
Fan, damn, satan (finnedialekt), tusan i perkele, jäklar, jävlar, fuck, shit osv. Listan kan göras låång.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag tar helst en bild på mig själv, haha. Nädå, jag gillar att fota.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Linnet på way of life!
Har någon någonsin kallat dig lat?
Säkert nån gång, minnet är inte alltför bra nuförtiden.
Äger du en bandtröja?
Japp
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?

Flumeride eller nått :P
Tittade du på tecknat när du var liten?
Vem gjorde inte det? Jag kan varenda replik i lejonkungen
Hur många syskon har du?
Två riktiga.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag ville det, men mitt behov har lindrats av någon anledning
Vad har du för väder just nu?
Soligt och varmt! Vad gör jag inne egentligen?!
Vilken är din favoritfrukt?
Banan på vintern ;P Annars jordgubbar och körsbär. Och hallon och smultron. osv.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag vet faktiskt inte. Mamma?! 
Gillar du senap?
Nejjelle
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning.. Mamma?! :D
Tycker du om att krama folk?
Jag är inte riktigt typen som hoppar på folk. Men det är nästan alltid trevligt med kramar.



Dagens frukost: Yoghurt med flingor, russin, linfrön, banan och diverse nötter. En macka med chilikeso och hamburgerkött
Du har på dig: Grönbrunblommiga klänningen från indiska!
Dagens låt: ohh. det var nån jag hörde på MTV imorse. Jo! I'm like a bird med Nelly furtado! tusen år sen sist :D
Dagens dusch: badade igår. ska träna sen, då duschar jag..
Dagens frisyr: diadem och nån sorts knut i nacken, som vanligt.
Dagens smink: nada shit, som vanligt
Dagens händelse: ingenting :D min största kraftansträngning var att gå hem, eller att diska o röja lite
Dagens planer: träna, grilla, gå på gatufesten
Dagens vill ha: en motorcykel =)
Dagens saknad: en balkong
Dagens drog: mcflurry, as usual
Dagens tråkigaste: dagen hittills
Dagens finaste: min klänning
Dagens önskan: party party
Dagens måste: måste verkligen sticka till karln nu :P
Dagens dricka: vatten, förmodligen öl ikväll
Dagens köp: förmodligen öl ikväll
Dagens mat: inget än så länge
Dagens sjuka: kissnödig
Dagens kärlek: sssss
Dagens mående: börjar bli hungrig, damnit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0