Fucking Umbrella

Jag har inte så mycket att berätta. hjärnan går på lågvarv.
Var ledig igår, ganska dumt med tanke på att vi förmodligen skulle haft bästa söndagen på länge om vi haft öppet. Men jaja, inget att gnata på i efterhand.
Vi åkte iaf till mamma och käkade pastagratäng med kyckling, vitlöksbröd och en massa gott. Fruktsallad & glass till efterrätt. Sedan var vi på bio, transformers. Mina förväntningar låg ungefär på -30, värsta töntfilmen som bara killar kan se. Nog var det mest killar där, men om man tagit bort sista ½-timmen hade filmen varit kanon. "We can call it Sam's happytime" :D
yee, idag har vi tränat och nu väntar jag på Sanna. Hon måste komma snart om jag ska hinna till jobbet sen! Cheeeeesus..

Tea, ikväll sover jag hemma så då syns vi om du bor kvar! :P

jag är så less på umbrella, rihanna sjönk ganska mycket med den här låten, speciellt eftersom den spelas på mtv och radion en gång i kvarten ca.

Kommentarer
Postat av: Sanna

åhhh, nej, jag var och såg transformers för någon dag sedan, det hjälpte inte att timbuktu och hans kompanjoner satt en rad under oss, jag höll verkligen på att somna av tristess, men smaken är som baken, Emilies kille tyckte också att den var bra=) Du, jag kommer hem i början av nästa vecka, om du är ledig och vädret tillåter borde vi verkligen åka till en strand och bara njuta! Kramar Sanna

2007-07-12 @ 08:11:23
Postat av: Kingen

Umbrella är ju kung! Den spelas väldigt ofta men den är ju så bra!

2007-07-12 @ 21:32:54
Postat av: Kingen

Umbrella är ju kung! Den spelas väldigt ofta men den är ju så bra!

2007-07-12 @ 21:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0