Kaos!

Jag måste berätta om gårdagen. Min plan: Jag skulle vara ledig, grilla hos Linnéa i Granlo och sedan gå på gatufesten.
Såhär blev det:
Kl var 18.29, jag hade bara ätit två mackor sen 10 på morgonen, hade dessutom tränat på eftermiddagen. Jag hade precis öppnat en öl hos Linnéa och druckit första klunken. Då ringer S och säger att jag måste komma NU, han betalar en taxi, bara jag kommer och jobbar en timme. *klick*. Jag förstår krissituationen och får skjuts med Linnéas kompis till stan. De skulle grilla min kyckling och värma den i ugnen en timme senare när jag skulle vara tillbaka.. Jag kom till jobbet - panik. Fullsatt, och alla väntade på mat, dryck, att få beställa, att få betala, att få bord. Disk överallt, kapsyler överallt. Använda glas överallt. Slut på rena glas! Cheesus. Ni som var på restaurang 7 kryddor igår får gärna ha lite överseende med kaoset, det brukar inte bli så försenat. Jag stannade iaf kvar hela kvällen, och vid 22 (12 timmar efter frukosten) fick jag i mig oxfilé och vin (aningen lättpåverkad, konstigt..). Då gick vi på gatufesten en sväng, och jag kunde pusta ut. Det var min lediga dag det ;P

Jajja. Idag badade vi borta vi kuben-poolen, första gången jag var där faktiskt. Ett riktigt Svensson-liv  

och ikväll efter jobbet spelade vi yatzy och fia med knuff. jag aeger alla på fia med knuff, bara så ni vet det.<
Trackback
RSS 2.0