Mitt aktiva liv

I förrgår sa jag till karln; "nu måste vi aktivera oss!", så igår köpte jag en basketboll åt honom och vi gick en sväng till Hedbergskaplanen för att kasta lite. Det första jag gör är att stuka foten. Så gick det med mitt aktiva liv...

Den är blå och svullen och jag är så himla less, för nu kommer jag inte kunna jobba eller träna eller göra NÅNTING jag vill och planerat. Man känner sig så maktlös och jobbig/krävande som behöver hjälp med allt. Inatt vaknade jag vid 4-tiden av att jag hostade och hostade. Hoppade till slut iväg på kryckorna för att hämta lite vatten. Jag fick så sjukt ont i foten av "långpromenaden till köket", så S fick hämta Alvedon. Men hostan tog aldrig slut, det kliades och kliades i halsen. Till slut fick han hämta en halstablett OCKSÅ.. Mitt i natten. Jag HATAR att känna mig så maktlös och inte kunna GÖRA saker själv! Värsta känslan på länge. Blir lite halvdeprimerad när jag sitter ensam såhär. Nu bor Tea borta tills nästa vecka nån gång också. Det vore ganska trevligt om nån hörde av sig och kikade förbi.. Jag har ballerina och mazariner som jag vill bli av med.

Trackback
RSS 2.0