Inga blanktecken!

Hej hopp!
Vad har hänt sen sist? (bloggen är bara till för att jag ska hålla koll på mig själv, sen om andra gör det så är det ert problem :D)
I söndags.. träning. film. jobb. patrik o hans kompis kom in precis före stängning och käkade, sen ville de ha med oss ut och dricka. hur fasen orkar man? efter en sån 40-årsfest. jajja. vi bangade!
i måndags.. praktik på brandstation, jag och Linda fick köra lunchen själva. Sen mötte jag upp mamma i stan, gjorde massa nytta! Köpte en skitsöt blomgrej och en elefantvattenkanna på mique. Sedan köpte jag en kökslampa (skitsnygg!), panelhållare o termometer på clas ohlsons. Seeedan åkte vi till mig och försökte installera skiten, men som vanligt blev det problems.. Sladden är för kort så nu hänger lampan i taket i fel krok utan lyse. hmm. jaja.
sedan åkte vi till IKEA och käkade pestolax. det var lätt INTE värt pengarna. smakade som skolmat och man blev inte mätt på långa vägar. jaja. mat som mat :|
köpte en vardagsrumslampa, massa glödlampor m.m. på ikea, och lyckades få ett nytt lock (kastrullocket jag kraschade häromdan), så jag är nöjd! sen gick vi på Ö&B och lämnade tillbaka några bunkar jag inte ville ha. Seeen köpte jag en blomma till vardagsrummet :)
på kvällen blev det kladd- & morotskaka, och fixa lite meny.

idag.. brandstation, lunch igen. köpte frusen fiskgratäng igår kväll, glömde den framme. så den rann mer eller mindre när jag skulle äta den. jajja. ska iväg och köra afrodans och bodypump (om jag får plats). hears!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0