My free weekend!

Helt otroligt. Jag var ledig igår, OCH är ledig idag. Har inte varit ledig en fre-lör-sön sen mitten av januari! Inte en enda dag! Och nu fick jag två i rad. Panik! Måste hitta på nått! Måste passa på! Aaahh!

Iaf. Vi tar dagarna i ordning, så det inte blir förvirrande. I torsdags var jag och majsan på grankotten (lunch). vi hade 4 gäster SAMMANLAGT! cheesus, uttråkad!
sen blev det bowling, tacobuffé på biteline (kollade på timrå-modo, förbannat att de skulle loooosa.). efteråt hjälpte mor och p-a mig med lite gardiner, lampor osv i lägenheten :) börjar bli riktigt fint här nu! jag börjar älska min lägenhet, phui. kommer bli jobbigt att skiljas i maj.
hmm. i fredags hade vi praktik igen.. lite mer gäster, plus att jag strök gardiner och pysslade lite inför ett bröllop.
sen fika på brandstation, träna body pump (första gången jag tränar på en fredag :O), release på nya mixen! dåliga låtar i början, sen blev det bättre och bättre! träningen slutade 17.30, och 18 skulle Tea och Sandra komma o käka tacos hos mig. Så jag åkte direkt och handlade, sen ringde Sandra och var nästan framme. Då fick hon hämta Tea vid bussen medan jag duschade på 2 min. Men Teas buss gick från Timrå när jag trodde den skulle vara framme. Det blev lite strul, men det ordnade sig. Vi käkade, sen kollade jag o Tea på en skitskum film, Edmond. Sen kom Martin och käkade. Jag och Tea spelade yatzy. Tänker inte berätta vem som vann.
Var på afro idag, och ikväll ska jag till mammafamiljen och bli bjuden på tacopaj (som om det inte räckte med 2 dagar i rad!). Jobb imorrn.
Nu blir det disk och dusch! Puss dåå.

Vad skönt att du förstått att jag förstår. En smula åtminstone. Jag hoppas du förstår mig en smula också.
Och äntligen, äntligen. Det där har jag väntat på över en vecka. Tack! Lite mer känsla nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0