picknick, glass och skitiga strumpor!

tjoo!
jag har ont i ryggen/svanken. inte bra, inte bra alls. är halvt orörlig. för hård säng tror jag. måste kanske ta hit min vanliga sköna 120's från mama. men brukar det inte vara tvärtom? jag har hört att man får ont i ryggen av för mjuka sängar, och åtgärden är en hårdare. hmm. jag kanske är ett undantag, som vanligt. sen har jag ju sömnproblem också, som 1/4 av Sveriges befolkning! lovely!
annars jobbar jag way too much den här veckan, (som vanligt det också). jobbade på 7 kryddor hela helgen, playa i måndags (till 23.30), skola (jobb) och jobb på 7 kryddor igår (till 22), skola och förmodligen jobb på 7 kryddor idag, skola och praktik på aveny imorrn (till halv två ca), jobb på fre lör sön. nu var det ett tag sen jag var ledig sist... gosch. jag hade ont i huvet redan igår, och det var bara tisdag! måste ha en ledig-och-må-dåligt-dag snart. det är dags.

Mäklaren har varit och värderat min lägenhet, samt fotat den. De flyttade på en massa grejer i lägenheten, så jag hittade knappt igen hälften. Störande.. Förstår inte varför de inte vill ha med en pappersrulle, en grovsaltpåse och en massa sladdar på bild! :P Nä men varför tog de fram alla brev och flyttade på brödrost/vattenkokare egentligen? yeyee. shittesejm. den 10:e april är det visning här, så då ska jag visst hålla mig hemifrån. Jag vill ju helst vara med och se vad som händer i min lägenhet, men det är väl så det funkar i den här stan.

hade picknick på norra berget i söndags! med Linnéa och hennes kompis Maria. försökte ladda upp bilder, men det händer ju inget.

ska strax sticka och träna/sola/äta glass på stan med Linnéa. myys.
förresten pratade jag med Sanna häromdan, lääääängesen sist. så vi sågs på stan ungefär 2 sek. men det var bra. brabra.

fortfarande underbart väder! :D jag måste ha tid att läsa tidningen nån gång, och TVÄTTA! Herregud, jag tror inte jag har ett par rena strumpor. Halvt omöjligt att få en tvättid om man inte kan planera sin framtid, vilket jag verkar ha stora problem med. Det ordnar sig! Får väl köpa nya idag i värsta fall. :|

ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0