Komplicerade grejer

Varför ska allt krångla? Ju mindre tid man har, desto mer ska saker skita sig.
Jag flyttar ut idag, och in imorgon! Wohoo! Men jag har varit och hämtat nyckel, så jag kan flytta in grejerna i nya lägenheten idag.
Har krånglat jättemycket för att hinna med ett bankbesök i Timrå idag, och ett imorgon. Men när jag kom dit idag fick jag veta att jag inte behövde kommit idag, utan de fixar allt imorrn.. suck suck.
Tusen problem med bilar också. Mammas bil är på verkstaden, morfars likaså, pappa glömde lämna bilnyckeln till mamma (som cyklat som en dåre genom hela Timrå med omnejd). Tillslut lånade
 hon pappas bil, men han måste ha tillbaka den 19.30. Släpvagnen ska hämtas hos morfar.. Med pappas bil. Vi skulle på banken. Alltså måste vi köra grejer fr.o.m NU (när vi har käkat) fram till kl 19 ca. That gives us about.. Två timmar, och då är inte resorna från Timrå till stan, stan till stan, och stan till Timrå inräknade.

Jag måste pysa! Tjarråå tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0