lista!

snodde en lista från erica, eftersom jag inte kan kliva upp o göra nått bättre

Höger- eller vänsterhänt:
vänster

Humör just nu:
nja..magen spökar, mår sheit :/ tror jag åkt på en turkisk magsjuka av nått konstigt slag

Favoritgodis:
usch, prata inte om mat. cashewnötter är gott :P

Är det nåt du absolut inte äter:
vissa skaldjur

Kläder just nu:
underkläder, inlindad i en pläd :)

Musik just nu:
MTV

Vad sa du senast: 
"Moviestar, tjarråå!" tror jag :)

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du då välja: 
"Helst skulle jag vilja flyga några generationer framåt i tiden och se hur det ser ut :o)" håller med erica, vill se vad människan ställt till med :P

Sommarplaner: 
Jobba.. kom ifrån turkiet i förrgår, det var min semester det :P

Fisk eller badkruka:
 
badkruka tills jag väl kommer i vattnet

Längd och vikt:
165cm förhoppningsvis, men jag krymper ju.. vägde ca 57-58 före turkiye, men nu vettefan.

Hur många kuddar sover du med:
1-2 beroende på var jag är :)

Väder just nu: 
inget speciellt väder. tråksverige!

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
orka!

Spelar du nåt instrument: 
gitarr väldigt sällan

Morgon- eller nattmänniska: 
jag har kommit på att jag ofta brukar vara pigg på morgnarna nuförtiden, så jag kanske börjar bli gamling

Sparare eller slösare: 
Sparare, men jag fick höra igår att jag är värsta konsumenten ;P toook

Vem är viktigast för dig: 
mamma:)

Bästa film:  
veeet ej.

Tror du på liv på andra planeter:
japp, nån sorts liv iaf

Kommer du ihåg din första kärlek:
Jag kommer ihåg alla mina kärlekar, tror jag :)

Älskar du henne/honom fortfarande:

Nej

Har du några homosexuella vänner:
Njaa. f.d

Tror du på mirakel:
njäe, inte riktiga mirakel

Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid:
hehe jodå, ingenting är omöjligt ;P

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Jo för det mesta, tolleransen börjar tyvärr bli sämre pga mitt jobb dock :P

Ser du kärleken som ett misstag:
kärlek är väl det bästa som finns?

Hur många barn har du / vill du ha:
2 typ, ev 3

Bio elle promenad:
Promenad till bion, yes sir =)

Är du kittlig:
jag vägrar erkänna!

Snarkar du:
nopp, pratar visst i sömnen ibland, men det är en annan femma

Stjärntecken:
vågen

Är du rädd för insekter:
lite rädd för vissa flygande och hoppande små saker, man har ju ingen kontroll över dem

Största svagheten:
glömsk jag med. har lite svårt att bestämma mig ibland.

Det här är jag bra på:
äsch, jag vet inte ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0