Nytt inköp!

Denna kamera fick jag idag! Den sitter just nu på laddning, längtar tills det är klart och man får börja pilla =) Jag vet att jag kanske borde köpt en bättre, system t.ex. men denna kan man ta med överallt och fota ofta och mycket med :) i like (citat Anna) :P

jag var på spinning igår! herregud, första gången sen mitten av gymnasiet. alltså måånga år sen ;) så jobbigt, och så skönt! precis vad jag behövde, få svettas av mig lite skit.
sen åkte jag till mamma och käkade grillad fläskfilé (äter redan det ca 2 ggr i veckan, så det blev inget speciellt egentligen), men potatisgratäng och budapestrulle var göttgött! :D mor är duktig på att göda upp mig, mm.

och idag blev det promenad, jobb, birsta, stan en kortis, och mer jobb. Nu tänkte jag kolla lite prisonbreak, och snart leka med kameran! wiie.

kollade på en lägenhet igår, mamma kollade på en idag och jag ska kolla på en till imorrn. phui. NÅN måste jag väl hitta!

Kommentarer
Postat av: Sanna H

Men hej Tina! Hittade hit efter rekommendation från Anna=) Snygg kamera, hur mycket kostar en sån, har nämligen lust att skaffa en liten variant också av samma anledning som du. Håller tummarna för lägenhetssökandet, du hittar nog en snart!

2007-05-03 @ 09:27:07
Postat av: Sofie

hehe, vadå tänkte du? göra dom små så man kan klicka upp dom?

2007-05-03 @ 10:20:55
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0