Yo alla blekfýsar! Halsnýngar from Turkland!

tjaaah!
sýtter pa ett ýnternetcafe ý Alanya. Det ar lýte dalýgt vader ýdag sa vý passade pa att gora sana trakýga grejer ýdag. Har legat pa beachen och varýt pa stan mest hela týden. Vý har all ýnclusýve pa hotellet dvs frukost lunch & mýddagsbuffe plus afternoonfýka :) jag har blývýt lýte brun och mycket tjock. hoho. helt sjukt hur mycket man far ý sýg.. nar man trodde att man var helt full sa har man fortfarande efterratterna kvar. Appropa full sa ýngar aven Efes Pýlsner raký rott & výtt výn vodka gýn och soft drýnks :) gaaaanska nýce lýksom.

flygresan gýck kanon. det borjade med att pappa glomde medýcýnen hemma (som han maste ha ca 2 ggr daglýgen) och jag tappade mýn mobýl som jag kopt 2 dagar ýnnan vý reste.. Meeen allt ordnade sýg! Phuý. Om ný undrar varfor det ýnte ar nagra prýckar pa ý:en sa fýnns faktýskt i men det sýtter pa fel stalle sa jag orkar ýnte stalla om mýg :P kommatecken fýnns ýnte heller. sjuuukt. det blýr laanga menýngar ýstallet.

anyway. jag laddar upp býlder pa resedagboken.se... anvandarnamn Tayna. Resan heter Turkland :) ga ýn och kolla och skrýv en kommentar! Jag kopýerar nog ýnlagget jag skrývýt har sa det enda nya dar ar býlderna ;D nu hýttade jag komma ocksa,,,,,,,,,!

tamam tamam, vý hoers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0