Choklaaad

Jag är helt galen. Beroende av sötsaker är jag. Gjorde chokladmuffins förra veckan, åt upp nästan alla första dagen, och nu har jag tagit några fler (efterrätt). Lite godis till förrätt också. Tur att jag var på spinning förut!

Har bytt till vinterdäck, tvättat bilen och bytt/fyllt på diverse oljor osv. Bra bra, synd att den fortfarande beter sig som att den har kikhosta!!

öhm. jag måste duscha o röja lite här nu.
borde verkligen låta er undslippa denna blogg.. haha.
har jag sagt att jag ska jobba julbord på grankotten? lunchsittningen tis-tors under hela december. tjäna lite extra cash före jul ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

är grankotten bra? jag vill ha en grymt julbord nämligen. vi håller på att bestämma vilket vi vill gå på, grankotten eller medvind? hjälp mig. Kraam

2007-11-13 @ 11:04:46
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0