Julpynt några dagar i förskott!

Okej, nu var det ett himla tag sen sist, och jag tycker att jag skriver det varje gång, så det här är sista gången jag säger det :P

Det har hänt en massa. Folk har varit hemma på besök, alltid lika uppskattat. Måste bara skryta med att jag var bäst bland tjejerna på laserhallen, och även bättre än en kille. 20% träffsäkerhet, bäst bland ALLA ;)
Jag har äntligen köpt en laptop. Har bara letat sen i februari, men nu är det gjort! Mamma, det blev inget sittande på altanen med laptop och ett glas läskande saft för din del i sommar, men nu har du något att längta till nästa sommar. Jag leder iaf ligan i dyraste datorköp inom familjen, och det är ganska bra gjort i en nördfamilj som äger i genomsnitt ca 2 datorer/person.

Har även köpt en julstjärna och jättefina gardiner både till köket och "rummet". Gammaldags röd o vit-rutiga gardiner med en tomtebård i köket, det ser så himla hemmatrevligt ut så jag kunde inte låta bli att pynta några dagar för tidigt (igår, den 26/11). Och det är ju trots allt första advent nu på söndag. Appropå det så måste jag köpa mig en chokladkalender snarast  möjligast.. Hur vore en jul utan chokladkalender? :P

Hmm, ja annars då? Humöret är VÄLDIGT skiftande, av vissa anledningar. Ett roligt telefonsamtal (enligt vissa - mig) ledde till storm i den annars lugna tillvaron. Vi får se hur det slutar..

Måste plugga mer psykologi.. jag blir tokig på detta. Lägger ner hyfsat mycket tid, men varje fråga tar tuuusen år och blir ändå bara svammel. Har redovisning nästa eller nästnästa vecka i fördjupningsarbetet som jag inte börjat med. Har även 1½ uppgift kvar att göra.. Den ½-a har jag suttit med nu på förmiddagen.. Bara några frågor kvar nu. De värsta iofs.

Jag måste bara säga att jag tränar grymt bra, och jag ser ut som riktig karlakarl. Ett tips för de som vill gå ner i vikt är att gymma och spinna ofta, jag går ner i vikt utan att vilja det, trots att jag äter värre än en häst (alltså precis som vanligt :P).

yeaa, that's it from now. nu måste jag göra maaaat innan jag svälter ihjäl, det var nästan 3 timmar sedan jag åt sist!! :P

Kommentarer
Postat av: Emma

låter som du haft det trevligt sen sist iaf! =P ha en trevlig dag! =)

2007-11-27 @ 13:07:58
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Erica

Fast jag var ju faktiskt bäst bland tjejerna första omgången om du menar svängen till laserhallen då även jag var med:P

2007-11-27 @ 18:56:35
Postat av: Carina

Jag ser fram emot att sitta på altanen med min laptop sommaren 2008. Det är lite kallt nu. Kul att det blev fint med nya gardiner! Kram mamma

Ps. Jag har redan köpt en chokladkalender till dig, du får den på torsdag ;)

2007-11-27 @ 20:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0