Träningen denna vecka

Jess, jag tänkte bara visa hur mitt träningsschema sett/ser ut denna vecka, för att skryta med hur duktig jag är.
Har dock varit väldigt dålig med morgonpromenaderna... men ibland måste man få sova ut också.

Mån: Spinning
Tis: Ledig
Ons: Body pump
Tors: Morgonpromenad & supermix (afro, salsa, bodyjam, step & yoga)
Fre: Gym (axlar, ev. löpband också)
Lör: Spinning & core (planerat o bokat, får se om vi kommer upp ur sängen)
Sön: Bodypump, gym eller promenad. Eventuellt ledig, på julskyltningen går man faktiskt en del :) we'll see.

yeah. igår gjorde jag en currydoftande köttfärspanna med aubergine och bjöd hem familjen. maten var gooo och det var mys att ha lite gäster (så jag får en anledning att tända ljus) =)
kanske ska fortsätta med mina träningsscheman, eller scheman överhuvudtaget. så jag vet vad jag håller på med egentligen.

Och vad himla kul att Hannadi blev årets lucia! Det är hon värd! :D Undra om en vanlig svensson som jag kan smita in och se dem lussa nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0