Min lediga kväll

Jao, igår hade jag min enda schemalagda lediga kväll denna vecka. Jobbade lunch, tränade afro och bodypump, gick och handlade. Det var här problemen började. Min plan var att göra kyckling med curry, men kycklingen var slut! Funderade länge och väl där jag stod (vrålhungrig) på ica, och till slut kom jag fram till att göra en pastagratäng istället. Då var ostsåsen m.m. slut! Så jag köpte några liknande varor lite sporadiskt och tänkte att det får bli som det blir, det är ju iaf mat. Kom hem, stoppade gratängen i ugnen, och när den nästan var klar ringer mobilen. "Tina, du måste komma och jobba på en gång, vi klarar det inte utan dig!", typ. Jaja. Man är väl en god lagkamrat... Tog ut gratängen, stoppade i mig en av mackorna jag bakat i söndags samtidigt som jag halvskrapade rutorna till bilen. Jag hade varken ätit eller duschat. Kom hem kvart i elva. Det var min lediga kväll det!

Ikväll kommer Anna hem, vi ska ut och ta en öl (cola), och nästa vecka kommer Erica hem. Brabra! S fyller även år nästa vecka, så då blir det kalas. Oscar på lördag förmodligen. See yaaa! Det är bara att höra av sig om nån vill hänga med ikväll/nästa lör =P
Trackback
RSS 2.0