Ännu mer sommar!

Idag var det hur varmt som helst. Vi skulle egentligen träna, men jag kände att jag absolut måste köpa en mjukglass på stan istället. När S kom hem tyckte han att vi skulle åka till yamaha center, där han råkar ha en språjlans ny mc som bara står och väntar på honom. Så vi åkte dit, reggade den, och tog oss en första provtur :D Kuuuul shit! Alla kollade på oss på stan ^_^
Hann iaf inte med någon mjukglass, jag skulle ju jobba. Men efter ett tag kommer karln in på restaurangen med en mcflurry till mig. Det är äkta lycka! ;D

På torsdag ska vi på teater, Cabaret, bara för att jag aldrig gått på riktig teater här (förutom en hemsk 3-timmars teater som vi såg med skolan ((jag fick dessutom se den ensam med hjälpläraren för jag var på badmintoncup när de andra såg den)). Och alla människor verkar ju ha sett den! Förutom folk jag känner, men alla som kommer o äter på restaurangen har sett den.. dessa gäster är numera de enda "utomstående" jag träffar :P så det ska bli kul att komma ut själv för en gångs skull! Fick plats på balkongen, för det lät så himla tjusigt.. Förmodligen är det en halvmil därifrån, för vi kunde bara välja mellan rad 3 och balkongen.. Då tar man ju balkongen. Trots allt. Jaja, nog med bullshit. Jag får helt enkelt ta med mina krossade glasögon, om inte alla ska se ut som utsuddade myror.
Sov gott folks!
Trackback
RSS 2.0