Ny höstkollektion

I veckan har jag shoppat lite nya höstkläder. Det började med att jag var på stan med Sanna (vilket var supertrevligt!), köpte då ett par Replayjeans på JC. De dyraste jeans jag någonsin köpt. Meeen jag är jättenöjd. De fick korta av dem en hel del, mina ben verkar inte vara tillräckligt långa i motsvarighet till min kroppsform.
Dagen efter var jag på stan med mamma, hittade då en tunn enkel kofta på H&M, hur billig som helst. Ljusbeige, om man kan kalla det en färg. Jag var tvungen att köpa. Det kan tilläggas att det var S som slutligen övertygade mig att köpa både "just de" jeansen och "just den" koftan, så han har varit med på två hörn. Men inte det tredje..
Dagen efter var jag på stan med Emilie (ja, jag springer på stan ganska mycket när jag bor 5 min ifrån Sundsvalls "stadskärna"), hade spanat in en kjol på Åhlens alla de dagar då jag shoppat andra saker, och jag hoppades hitta en billigare kjol nån annanstans (måste kompensera de dyra jeansen), men utan resultat. Så jag var tvungen att köpa kjolen också. Jag är iaf helnöjd med alla mina inköp!

Såhär såg kjolen ut i provhytten:
Trackback
RSS 2.0