Värmeböljan har kulminerat

Jahapp, då var denna sommar förmodligen slut. Idag är det mulet och värmen har kulminerat, stod det på smhi. Syns inte en enda sol på deras femdagarsprognos. Bra för business, men tråkigt när man är ledig hela dagarna. Det ska bli regn hela söndag, plus att det inte gick att rida på Västanå, så det får bli en annan gång. Tråkigt, riktigt tråkigt. Jag längtar efter att rida, har inte gjort det på 8 år (hur kan tiden gå så fort, 8 år sedan jag gick högstadiet, hur är det möjligt?!).

Så, igår var vi på kubenbadet, jag S och S jr. Det är väl det svenskaste man kan göra. Dessutom svajar en sverigeflagga precis bredvid poolen. Faktiskt riktigt mysigt, 99% av besökarna är barnfamiljer, så även vi ;P

yes. Det blir Åre nästa helg iaf, planerar att paddla kanot och bada lite. Hade!

Erica, på tisdag är jag ledig, boka in mig då, anytime. Kvällstid kanske.
Trackback
RSS 2.0