Tea kidnappad?



(Tea, du vet att jag måste göra detta, du har inget val)
Har Tea blivit kidnappad?
Nej nej, hon har bara blivit inlåst i sin egen bil!

Igår ringde Tea när jag var på stan. Hon stod parkerad uppe på min parkering, och fick inte upp bildörren, den hade fryst fast. Jag tipsade henne om att kliva in genom bagageluckan, om inget annat funkade. Hon klev in, men pga den tunga snön som låg på hela bilen smälldes luckan igen o gick i lås. Där satt/låg hon i mörkret, och kom varken ut eller in, så jag var tvungen att springa till undsättning o försöka få upp bagageluckan. Problemet var att hon hade nyckeln - i bilen. Till slut kunde hon sträcka fram armen till baksätesdörren och ge mig nyckeln. Mission completed, Tea räddad! Man funderar ju vad folk tänkte när de gick förbi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0