Timbuktu!

Har nyss kommit hem från Timbuktu, jag är så glad att du följde med Emilie! Hade lite bekymmer med att boka biljett, bl.a annat hade mor tagit tillbaka ST-kortet som jag skulle få rabatt på, o när jag tänkte köpa till ordinarie pris var det stängt. Tur för mig! När jag jobbade lunch idag hörde jag några gäster prata om timbuktu, så jag frågade om de skulle dit. De sa ja, de skulle jobba där, och frågade efter mitt mobilnummer. "Haha. what??", tänkte jag, men jag gav iaf ut numret o fick ett sms som jag skulle visa i entren. Det smset tjänade jag en hundring på, inte helt fel :)

Konserten var kanon!! Det var lite like the old days, förutom att medelåldern på publiken hamnade några år under min egen ålder. :P



Lite pics från stadshuset. Jag och Emilie med rödvinsläpparna. Gulligt.
Snacka om att jag fotar för sällan. När jag formaterade kameran idag (vilket jag alltid gör när jag fotar nånting nytt) tog jag bort bilder från min o Antes fisketur i somras. Hej och hå, dags att dra fram kameran oftare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0