Sunny daaay..

hur går låten? "sunny day blablablablaaa.."
Erica, I'm writing this only for youuu. Hehe. Har inget att skriva egentligen, that's why I didn't uppdaterade innan =P
S håller på att lära sig åka slalom. Och jag åker snowboard. Jag kommer att vara nybörjare resten av mitt liv...
Igår kväll fick Amin hoppa in och jobba, medan vi stack till Skönviksbacken (that's what I call onsdagslyx!). Det var ca -10 och knappt nån snö i backen, så man gled rätt rejält och hade inget fäste! Plus att min bindning halvt om halvt gick sönder. Jag hoppas att den rättar till sig tills nästa gång..
Jobbade heldag idag (med en birstasväng emellan), och imorrn blir det nog spinning före jobbet o allt annat..
Söndag body pump, snowboard, sen är vi bjudna på middag. Jag åker dit för guitar hero-spelet :D himla dumt att de bara har en gitarr dock, känns helt meningslöst att spela mot sig själv.

Jaa.. jag trivs faktiskt med tillvaron som det är nu :) inget att klaga på, inget att fira, ingenting :P

Nu har min fotokurs börjat, men jag har inte hittat första lektionen på film än. Jag är väl för dumtrött för det. Och inte har han hört av sig om fotojobbet heller, han skulle ju göra det i slutet av januari om intervjuer, så jag antar att det inte blev något. Too. bad. for. me.

Förresten har jag blivit addicted to Greys Anatomy, som alla andra tjejiga tjejer (plus min bror)! Piiiinsamt! :P

Nu lyckades jag ju fylla upp en himla massa plats ändå. Ordbajs ordbajs.. Därför tänkte jag fylla upp ännu mer med en trevlig liten bild.

Trackback
RSS 2.0