Bilder från Sidsjön

S är i Turkland över helgen, så jag har fått klara mig helt själv. I fredags började jag med mitt pussel, har kommit en bit faktiskt!
Och igår var jag ut efter jobbet. Med lite folk från gamla serveringsklassen. Daltons (haha, pinsamt) och O'learys. Käkade även äcklig men dyr pizza innan vi gick hem. Tur för den pizzerian att de är de enda med nattöppet.. Fulla ungdomar äter i princip vad som helst. Jag kom iaf hem strax före 05. Kul!!
Tänkte åka snowboard idag, men pga dåliga väderförhållanden och gårdagens utgång så tog jag en långpromenad på 1½ timme i Sidsjön istället. Det har ju varit så sooligt, lovely!


   



yeah. gjorde om bilderna lite, la på lite extra linsöverstrålning ("solreflexer") m.m. Nu ska jag till mamma och käka middag o basta. Längtar tills imorgon kväll! :)

Trackback
RSS 2.0